Fre 20 maj

2011-05-20 @ 18:33:20
Idag har jag varit inne vid Slussen och glassat med Helene, Simone och Linnéa. Det var så varmt och soligt (det är det förvisso fortfarande) och mysigt så in i bomben! Såna här dagar vill jag ha hela hela tiden!

Sen drog jag och Simone och skakade rumpa på ett danspass på Friskis. Skönt, roligt och svettigt! För att inte tala om välbehövt.

Och nu ska jag duscha, äta och packa för imorgon bär det av ner till Bjärnum för allra sista intagningsprovet som äger rum på söndag. Riktigt nervöst faktiskt. Men jag är taggad till tusen! Så håll alla tummar ni har så uppdaterar jag läget på måndag kväll, när jag kommit hem!

Tjohej, och ha en trevlig helg!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Break a leg darling!

2011-05-20 @ 21:59:55
URL: http://ninehundredmilesaway.blogg.se/
Skrevs av: Helene

Tummarna hålles och jag önskar dig all lycka till!!!! Du är bäst, så är det bara! Puss

2011-05-20 @ 23:16:30
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com