Fre 6 maj

2011-05-06 @ 14:06:28
Jag vet egentligen inte varför jag ens försöker mig på att blogga, jag kan knappt reda ut mina egna tankar. Jag är bara nervös och stressad inför allt. Intagningsprov, inlämningar och tentor, födelsedagsfiranden i plural och ångest för jobb och ekonomi - hela maj. Jag önskar liksom att maj snart är över, men det har precis börjat! Och jag är så nervös!

Imorgon åker jag ner till Öland för mitt första intagningsprov. Jag är så nervös så jag mår illa. Eller så var det maten jag just åt... Hur som helst känns det som att jag är på väg att få en lätt ångestattack vilken sekund som helst.

Ska försöka skingra tankarna med lite dans och träning om ett par timmar.

Jag fattar ingenting!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

kram och <3 till dig

2011-05-09 @ 00:03:25

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com