Mån 23 april

2011-05-23 @ 18:04:27
Äntligen hemma igen! Har i princip alldeles Precis kommit hem. Och som jag har åkt! Tre bussar, ett tåg, en tunnelbana och en till buss, för att komma från bjärnum ändå hem till lilla Sköndal. Men det får det vara värt, för min helg har varit så himlans kul!

Intagningsprovet gick bra, men mest av allt var det bara kul! Jag tror jag kunde ha gett lite mer egentligen, men som det var den dagen gjorde jag faktiskt det bästa jag kunde. Och det viktigaste av allt - jag är helnöjd. Sen får vi helt enkelt se om det räcker eller inte. Men jag hoppas verkligen att det räcker, för jag vill så gärna komma in! Jag har aldrig varit så taggad i hela mitt liv! Så alla ni som hållt tummarna, det är bara att fortsätta hålla i dem. Och för er som inte höll dem så är det bara att greppa tag i dem!

Helt otroligt taggad. Och trött. Och äcklig. En dusch kanske? Jag tror det.

Hejs!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simpaaaaaaaaaaan

Gött! Vi ses imorn och apropå imorn, kolla på min blogg vad jag bakat som vi kan mumsa i oss innan eller efter Vår Ruset!! :D

2011-05-23 @ 19:58:23
URL: http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com