Mån 30 maj

2011-05-30 @ 22:51:21
Snart är det bara en endaste dag kvar, sen är det juni! Vad tiden går fort! Precis som den här helgen har gjort!

Mina föräldrar hade stort party i lördags, för att fira en hel drös med saker, och det var riktigt roligt! Så hela fredagen gick åt att fixa till det och det kom släkt och sov här. På lördagen var det full fart hela dagen, men otroligt nog ingen jobbig stress. Riktigt skönt! Jag spelade och sjöng lite på festen och det verkade bli uppskattat och det var riktigt kul, så jag är nöjd!

Igår tog jag det bara chill, och likaså idag, fast med sällskap av Gabriella. Ganska skönt. Och för första gången på jag vet inte hur länge har jag absolut inget att tänka på. Jag tänker knappt på min tenta. Och det känns så ovanligt efter all stress och press att jag knappt vet vart jag ska göra av mig själv, och det känns som att jag liksom har glömt någonting. Men det är riktigt skönt! Och det ska ju bli fint väder, så jag ska passa på att pressa i solen.

Och imorgon kväll ska jag se Hair på Stadsteatern! Sköj!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Du är en lyckans uuuust (ost alltså) för att: 1 du kan släppa plugg tänket och har inget att stressa över kvar. 2. du ska se hår. 3. du ska pressa i solen (med solskyddsfaktorr) 4. för att duuuuuuuuuuu är bäst lixom.

2011-05-30 @ 23:31:32
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com