Ons 11 maj

2011-05-11 @ 19:16:53
Idag var jag på intagningsprov till Sundbybergs Folkhögskola. Och jag måste bara säga att jag sjöng helt grymt bra! Jag har för fasen inte varit så nöjd med sången på länge. Helt super var det! Allt satt som en smäck! Vad som inte var så nice var gestaltningen av en dikt. Den sög, haha. Det kändes som att jag ställde mig och bara läste upp dikten rakt av. Men vad fasen, man kan ju inte vara bra på allt. Vi får se hur det går. Kan inte påstå att Sundbyberg ligger högst upp på listan av skolor jag vill komma in på. Men jag har två intagningsprov gjorda, och två kvar - Ålsta och Bjärnum. Och jag tycker det är lite jobbigt faktiskt. Mina nerver håller på att brännas bort. Det är så fysiskt ansträngande att vara så här nervös. För att inte tala om denna ständiga ekonomiska ångest jag har, haha. Jag önskar jag hade pengar som jag enkelt kunde spendera på resor runt om i Sverige, men de pengar jag har var inte tänkta till det här. Men vad gör man inte för konsten?

Imorgon ska jag skriva klart min poesiuppsatts, för på fredag ska jag bara tänka på kalas. Jag ska städa, laga mat och göra mig fin. Ingenting annat. :) Möjligtvis handla också, men det ingår liksom i hela kalas-proceduren. Så det så!

Tjipp haj!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com