Tis 23 maj

2011-05-24 @ 23:30:40
Anställningsintervju för sommarjobb idag. Gick vällan bra, med tanke på att det var i grupp i enkätform, haha. Men på vägen DIT stötte jag på Helene som erbjöd mig en gammal tenta hon köpt, och bara gav den till mig. Vilket var SUPERsnällt, med tanke på att det är till väldigt stor hjälp, men jag inte alls hinner åka till skolan egentligen. Så där sparade jag massa tid och energi. Så tack Helene!

Sen var det dags för VårRuset med Simone. Och det var grymt kul, och vi joggade på bra hela vägen, och jag förbättrade min tid från förra året med två minuter. Så jag är nöjd! Men nu är jag däremot riktigt trött. Känns som att kroppen inte riktigt hinner vila nu för tiden. Så imorgon ska jag ta det lugnt hemma och låta kroppen vila medan hjärnan steks av engelskapluggandet inför torsdagens tenta.

Hejs!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

:) Det var så lite så!! Lycka till imorn nu, det kommer gå som en dans! :)

2011-05-25 @ 20:33:11
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/
Skrevs av: Katinka

Vad för sommarjobb? Är det i London? :)

2011-05-26 @ 18:43:28
URL: http://ninehundredmilesaway.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com