Tors 26 maj

2011-05-26 @ 23:54:39
Hade grammatiktenta idag. Och trots att jag var ganska oförberedd så gick det ganska bra. Räknade jag rätt så fick jag ungefär 84/110. Och det tycker jag ändå borde räcka till ett godkänt!

Sedan var det iväg till Tove där det bakades, spelades, sjöng, snackades och skrattades. Finfint!

Vidare till det kanske allra sista musikalrepet för mig och några till. Det var riktigt kul, men sorgligt, men fint. Och jag var den enda som grät. Så klart! Och det kändes lite löjligt och jobbigt, eftersom jag inte VET om jag kommer tillbaka eller ej. Men å andra sidan så grät jag även för att vissa med 100% säkerhet inte kommer tillbaka, och det är ju sorgligt det! Usch, nästan så jag blir lite gråtmild när jag tänker på det. Musikalen, liksom. Och alla fina, underbara, knäppa, flummiga människor! Samtidigt som det är tråkigt, så vill jag ju komma in på skola och komma iväg. Men som det så fint sägs att man kan inte både äta och behålla kakan!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com