Mån 7 november

2011-11-07 @ 19:05:34
I fredags träffade jag Jessica och vi var ute på en härlig promenad, sedan gick vi hem till mig och tittade på film. Och vi var väldigt vuxna av oss och tittade på Pippi Långstrump. På fredag kvällen kom Simone till mig och vi åt middag och kladdkaka och tittade på film och hade det allmänt mysigt.

Lördagen spenderade jag med att åka tillbaka hem till Markaryd. Det var skönt att komma tillbaka, och det känns nästan som att man knappt varit borta, samtidigt som det blir mer påtagligt hur långt borta Stockholm och alla där är.

Söndagen spenderade jag med att städa, dansa, fika, titta på film och kramas med folk som kom hem.

Idag har varit ganska lugn, haft drama och lite utvecklingssamtal för draman och vi har även börja repa jul- och lucialåtar idag. Och det låter redan fantastiskt vackert, och jag skulle bara vilja att alla fick se och höra! Hoppas på att det blir inspelat. Jag, tillsammans med Jocke och Ellinor, ska även vara luciakaptener, så vi håller i rep och lär ut stämmor och så. Ska bli skitkul att bita tänderna i något ordentligt och verkligen kötta järnet, speciellt när det gäller sång, för det är jag ju som mest hemma med.

Imorgon är det ganska lugnt också. Börjar halv elva, har utvecklingssamtal för micktekniken, sedan bara lite info och mer luciarep. Men det man ser mest fram emot i veckan är ju torsdag. Då har vi kollationering för vinterrevyn! Woho! Längtar som attan. Spännande spännande!

Och jag slänger dessutom upp ett antal bilder från min härliga dag med Simone och Helene.



Och nu ville blogg.se inte lägga upp fler bilder, så förhoppningsvis kommer det fler snart!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simpan

Tack för att du la upp den tredje bilden på mig, riktigt charmig. Verkligen tack! höhö ;)



2011-11-07 @ 20:46:25
URL: http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com