Tors 3 oktober

2011-11-04 @ 00:25:05
Förkyld var ordet! Jag minns faktiskt knappt vad jag gjort de senaste dagarna. Jag vet att jag var hemma och var förkyld igår. Är förkyld idag också, men tog en promenad med fina brudarna Simone och Helene. Bilder kommer sen, hoppas jag. Sen gick vi till Simpan och åt gröt och snackade strunt och skrattade. Fint fint. Sen gick jag hem och gav efter för min förkylning. Jag hoppas jag blir bättre snart. Just nu är det noll andning genom näsan, lite lagom kli i halsen och fetaste bomullen i skallen. Jag mår toppen! Not..

Men imorgon ska jag hur som haver träffa Jessica, sen ska jag packa och sedan ska jag hänga lite till med Simone. Och på lördag åker jag tillbaka hem till Markaryd! Tänk så fort en vecka kan gå. Men så är det!

Tjohej!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Krya på dig fina du <3

2011-11-04 @ 11:37:28
URL: http://ninehundredmilesaway.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com