Fre 7 oktober

2011-10-07 @ 10:49:37
Igår var jag, Teresa, Christine och Johanna i min klass iväg till Väla centrum, som är ett stort köpcentrum vid Helsingborg. Det var riktigt kul, och vi gick omkring och shoppade och fnissade i ett par timmar och tog en fika. Fick tag på ett linnesamt lite smink. Jag hade egentligen inga planer på att shoppa, men det var kul att bara ha en tjejkväll.

Och klockan är för tillfället kvart i elva, och jag har helg nu. Hade bara en timmes lektion imorse. Så nu sitter jag och väntar på lunch. Det är dessutom några som ska åka till ikea efter lunch, och vi är några andra som vill med, men inte får plats, så vi försöker hitta någon som har bil. Det går sådär. Man tycker att någon borde ha bil, men de två som har är lite upptagna. Men jag hoppas det går vägen, för det vore kul. Men vi får se, annars får man chilla här. Det är ju ganska trevligt det med, hehe :)

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com