Sön 30 oktober

2011-10-30 @ 13:37:11
Okej, hej och hå. Veckan flöt på som den skulle, barnteatern blev avklarad och det var fantastiskt roligt att spela inför barn. De är verkligen med på vad som händer, och så härligt ärliga och spontana.

I fredags åkte jag hem till Stockholm. Tyvärr blev mitt tåg en timme sent från Hässleholm, så det tog ett tag. Som tur var hade jag min granne med mig, så jag hade härligt sällskap i alla fall.

Igår började jag dagen med att Jessica kom och åt frukost med mig, följt av att jag åkte in till stan och träffade Linnéa och Helene och hade en fin stund i solen innan vi skildes åt. Jag åkte sedan till min syster och lekte lite med barnen. Senare på kvällen var det musikalfest, och det var också väldigt härligt att träffa alla fina människor.

Idag har jag hittills bara städat. Jag skulle ha träffat Jessica och Simone idag, men har inte kommit iväg ännu. Farmor och farfar är nämligen här samtidigt som mamma och pappa håller på och tapetserar om, så jag har knappt hunnit komma hit innan jag måste packa ihop och flytta ut i vardagsrummet och ha mig. Jag kände att det blev väldigt mycket, och jag vet att mamma och pappa bara vill väl, men på något vis kan jag inte låta bli att känna mig lite utkörd, även fast det inte alls är så. Så jag har varit ganska ledsen, trött och stressad idag, samtidigt som jag hjälp till att städa, och därför inte hunnit och orkat iväg för att träffa mina finingar.

På den vägen är det.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com