Mån 5 september

2011-09-05 @ 19:55:02
Jag håller på att bli galen här nere i Markaryd. Halsen driver mig verkligen till vansinne, och idag har jag inte haft någon kraft i kroppen alls, och gått och varit på väg att gråta flera gånger om. Helt sinnes... Men jag ringde till vårdcentralen idag i alla fall och fick tid till imorgon förmiddag, då jag ska få träffa någon sköterska och göra nån kontroll. Känns ganska skönt, för läkaren jag pratade med verkade inte tycka att det var nödvändigt, men det var skönt att jag fick kolla i alla fall. För nu har jag knappt haft någon röst alls på ett tag, och känner att bara jag får kolla upp det blir det bra. Så det ska jag göra imorgon. Jag missar tyvärr micktekniken, men jag kan ju inte sjunga i alla fall. Så jag får nöja mig med att jag får lite extra sovmorgon. Det ser jag fram emot!

Men nu blir det idol med granne. Tjohej!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Anonym

Stackare, låter inte alls kul. Tror tyvärr att det ofta blir så när man flyttar till ett nytt ställe, jag var jätte sjuk flera gånger i våras. Tror att kroppen blir lite utmattad av all spänning innan plus att det väl annorlunda bakterier och grejjer. Men ha alltid sjal runt halsen, drick massa av det äckliga vattnet eller åtminstone citron och sov massor! Krya på dig finaste, jag tänker på dig <3

2011-09-06 @ 13:52:13
URL: http://ninehundredmilesaway.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com