Fre 6 april

2012-04-06 @ 11:05:23
Ja, nu är det påsklov! Och efter mycket velande, och stirrandes ned i plånboken så bestämde jag mig för att stanna kvar här trots allt. Inga större problem egentligen. Klart jag vill träffa familjen,  men det känns skönt att ändå ha bestämt sig. 

Men jag har haft en jäkla härlig start på mitt lov, eller inte. Vad sägs om blåskatarr? Lite feber och illamående? Inte illa va? Jag har varit halvvaken hela natten, och legat och frusit som fasen. När jag halv sex på morgonen går upp för att gå på toa så sköljer febern över mig så fort att jag bli alldeles illamående, helt övertygad om att jag ska kräkas (vilket jag som tur är inte gjorde!). Men sen är jag så febrig och skakis att jag inte kan ställa mig upp, så jag bokstavligt talat kryper ut från badrummet för att lägga mig på golvet och kallsvettas ett tag innan jag kan krypa tillbaka upp i sängen. Inte det minsta kul faktiskt. Men en massa vatten, en ipren och lite mat senare så mår jag lite bättre. Jag tror att det kan ha att göra med att jag inte hade ätit ordentligt sedan tolv igår. Men jag känner dock att jag tar en lugn dag idag. Både för att jag vill och för att jag kan. Så jag ska bara lyssna på musik, titta på film, sova, chilla och ha mig hela dagen. 

Skulle jag mot förmodan bli alltför uttråkad finns det en chans att jag kanske bakar. Känns som nåt jag skulle kunna göra idag. Jag känner bara att jag tar det som det kommer. 

Tjohej!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com