Sön 5 februari

2012-02-05 @ 11:54:39
Det var ett tag sen jag skrev sist, men det har sina anledningar. Jag har levt och andats vintterrevy sen jag kom tillbaka till Markaryd. Ätit, sovit, repat, haft föreställning, sovit osv. Men jag kan säga att det blev succé. Vi fick idel beröm, våra kära skolkamrater kom och såg föreställningen flera gånger, vissa kom fem gånger! Snacka om stöd. Mamma, pappa, mormor och storebror kom också, och det var riktigt kul att få visa dem alltihop. Vad jag har för mig, hur jag bor, mina vänner. 

Och nu i efterhand, när allting är slut kan jag säga att jag är nöjd. Det kändes som att vi slutade på topp, och jag hade inte ändrat någonting alls. Och så här en vecka efter sista föreställningen kan jag säga att det var dags att ta det lugnt. Kroppen är utmattad, förkylningen har slagit till, och man är bara så seg och trött hela tiden. Men på något vänster har det inte alls hindrat mig i helgen. 

Jag har i helgen festat både med och utan alkohol, varit och dygnat i Malmö, åkt till Ikea efter två timmars sömn. Och här sitter jag nu, efterklok och förkyld, och tänker att jag är bra dum ibland. Men jag kan helt ärligt säga att hade jag inte gjort allt det här hade jag med all säkerhet haft en skithelg. Men nu är det söndag, och det enda jag ska göra är att ta det lugnt, jag ska tvätta och städa lite, fixa fint i rummet. Sen ska jag bara titta på film, lyssna på musik och spela gitarr. Hela dagen. 

Kan även säga att jag inte har haft varken tid eller möjlighet för att ta så mycket bilder, är jag rädd. Men jag ska se vad som kan finnas, och det jag har lägger jag upp senare. 

Puss och kram!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com