Usch säger jag bara...

2008-11-26 @ 11:10:17
Jag hade ju tänkt att bara vara hemma en dag eller två för att sedan köra på igen, lite piggare bara. Men där gick jag bet, då jag känner mig tre eller fyra gånger så mer förkyld än vad jag var igår. Det var inte alls kul.. Inte är det ofta jag får feber heller, men nu tror jag att jag har feber. Men jag får kolla det sen.

Och snön rasar till backen, och jag vill pälsa på mig och gå ut och rulla i snön. Men det är nog inte det smartaste man kan göra när man är genomförkyld. Men det är ytterst lockande. Får hoppas på bättre hälsa i helgen så jag kan locka ut mina vänninor på pulkåkning. Det är om snön ligger kvar, vill säga! Det ska tydligen bli plusgrader och annat skit här i veckan. Det vill jag inte ha, nu när snön äntligen har kommit! Nej, säger jag bara! Nu får det vara snö och vitt ett tag. Jag vill inte tillbaka till grårusket och mörkret. Även fast vintern och jag inte är bästisar och bundis, är den så otroligt mycket mer upplyftande än slask och regnoväder.

Anyhows, jag hoppas inte någon ger mig ogiltig frånvaro idag i skolan. Jag vaknade i princip nyss.. (runt elva, that is). Men det är ju det dummaste jag hört att man måste sjukanmäla sig innan nio. Om man är genomsjuk och borde sova så länge som möjligt, tycker de att man Ändå ska upp innan klockan nio, för att informera om hur sjuk man är. Dumt. Men nu har jag sjukanmält mig. Om min lärare ger mig ogiltig frånvaro så har jag lite till att skälla på honom för, på utvecklingssamtalet på fredag. Undrar hur det går. Jaja, jag slipper ha några föräldrar med mig i alla fall. Tummen upp, på det!

Nu ska jag gå och äta något tror jag, så jag får någon slags energi i förkylningens matthet.
Ha det bäst, vi skrivs <3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Vicky

Krya på dig :)

2008-11-26 @ 21:16:15
URL: http://vickys.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com