Tillbaka från London!

2009-04-23 @ 21:05:52
Igår kväll kom jag hem från London. Både skönt och tråkigt på samma gång. Skönt att vara hemma, men jag har haft så himla roligt så jag hade inte haft något emot att stanna! 20 grader varmt, sol, härliga människor, en härlig stad, shopping, musikal. Kan inte bli bättre!

Vandrarhemmet var lite halvsunkigt, så det var väl tur att vi inte var där så mycket. Jag har fått se det jag ville se, jag har hittat mango-te, och en billig och snygg studentklänning! Helt suveränt!! Har fått se Big Ben, åkt The London Eye, hälsat på The BRIT School. Och vi såg musikalen Spring Awakening. SJUUKT BRA! Jag grät igenom hela andra akten. Sååå bra, jag vill tillbaka och se den igen.

Jag och Oscar tog närmare 240 bilder med hans kamera, men det känns lite löjligt att lägga upp alla, så jag har valt några få. Enjoy! :D
 


Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com