Valborg & mösspåtagning

2009-04-30 @ 17:59:16
Suparhelg? För många andra kanske, men inte för mig. En cider eller två kanske. Tanken på att vara bakis eller allmänt trött på min egen födelsedag är inte så lockande. Jag har inga planer, men jag vill ändå inte spendera min födelsedag med att ligga i soffan och stirra på film. Någon måtta får det vara!
Fast på tal om planer kanske det blir någon impulsmiddag, vad vet jag? Helene tänker ju tydligen våldgästa mig! :D Fast det blir ju inte så mycket till våldgästning när jag vet om det... Haha, men det blir nog bra. Jag känner mig i alla fall omtyckt när folk är mer pepp på att göra nåt på min födelsedag än vad jag är. Det tackar man för! <3

Picknick ikväll då. Ska bli mys. Lär väl inte stanna så länge dock, då kusinerna från Öland (äntligen) kommer upp. Det ska bli kul att träffa dem, ta mig sjutton nästan ett år sedan! Så sällan brukar vi faktiskt inte träffas.. Det brukar åtminstone bli två eller tre gånger om året. Så det ska bli kul, även om det bara blir en kort visit.

Nu ska jag nog ta och städa. Det behövs, måste jag säga.
Ta det lugnt ikväll, och ha det så skoj!
Pussas

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com