Arbetslös? Nej, arbetssökande!

2009-08-17 @ 16:32:28
Var på Arbetsförmedlingen idag, för första gången ever. Ska tillbaka om en vecka. Lockar INTE, men vad sjutton. Dit ska man.. Har på allvar gått från arbetslös till arbetssökande. Nu ska det bli hus i helvete, alltså! Ska söka utav bara fan. Jag bara ska ha ett jobb. Jag är positiv, jag vägrar tro att jag INTE kan få ett jobb, på grund av en ekonomisk kris, och hög arbetslöshet. Jag vägrar vara en av de där procenten som inte får något jobb. Jag vägrar vara negativt inställd. Så enkelt är det.
Hur går det för er andra arbetssökande?

Nu fortsätter mitt "vuxna" liv, för nu ska jag ner i tvättstugan. Haha! Vuxet värre.

Ha det bra, skriv en rad, en åsikt, en tanke, ett ord. Även jag och min blogg vill veta att ni lever.

Ciao!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Elin/Sugar

Lycka till!

2009-08-17 @ 21:46:10
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com