Jag misslyckades...

2009-02-19 @ 16:40:28
Dagen blev inge bra. Hade två helt värdelösa lektioner, frös halvt sönder mina händer, för jag glömde vantarna imorse, fick mina skolkläder och blev liiite glad till jag upptäckte att de skickat fel saker, och då blev jag grinig igen. Det är nästan så jag vill lägga mig och gråta. Idag har jag en "jag orkar inte mer"-dag. Så; jag orkar inte mer! Ge mig en kram, fetaste chokladen, en filt och en film, så kan jag känna mig tillräckligt ynklig. Bara för det ska jag göra varm oboy (jag kommer få ont i magen, men SÅ ynklig känner jag mig!!!), lägga mig i min säng och titta på film. Så det så..

"Louise, allt ditt plugg?"
"*peka finger*".

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linda

Jag har bra filmer.. Vi får utnyttja lovet å göra det bäst av det bästa :D<3

2009-02-19 @ 23:34:40
URL: http://blogglund.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com