2 januari

2009-01-02 @ 21:17:04
Heltrist dag. Jag har sovit lite för länge än vad jag borde, latat mig lite mer än jag borde. Jag har idag gått ner till affären, köpt timjan och oxbuljong, gått hem, latat mig, dammsugat, latat mig, ätit. Och nu är jag jätteuttråkad och har inget att göra. Jag skulle egentligen ha gått på AFRtF's (A Foolish Reaction to Fear) spelning, men jag skulle typ göra det med Helene, och Helene är typ jätteförkyld, och jag vill inte GÅ till Skarpnäck för att stå där själv. För jag har inget pluskort ännu, så mitt busskort gäller liksom inte. Så jag stannade hemma.

Ami smsade och tyckte att jag skulle komma och vara med på myskvällen de skulle ha, mest för att Vodka-Viktor ville träffa mig. Men att planka mig till Tekniska, eller att GÅ till tekniska är inte riktigt något alternativ för mig just nu. Så nej... Man blir verkligen begränsad utan busskort. På sommaren är det okej, då går jag mer än gärna, så länge jag inte har något tidspress. Men så här på vintern är det ju åt helvete om man inte har busskort. Och dyrt är det.. Huh!

Well well, så här sitter jag och tråkar, och lär göra ett tag till. Så... Mja.. ciao så länge!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Hi-Expod

Jag måste köpa mig ett terminskort plus för 1500kr :( Sååå mkt åengar på ingenting lix :(

2009-01-03 @ 12:45:33
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com