Våren är kommen

2009-03-01 @ 17:24:10
Så jag tjatar om det, men nu är det mars! I tidningen fanns bildbevis på vårens första tecken, och det har varit sol och klarblå himmel precis hela dagen. Man tackar för det!

Nu anser jag att sportlovet är slut. Klockan är snart tjugo över fem, på söndag eftermiddag. Jag ska plugga lite, sen ska jag titta på två program (One Tree Hill och Gossip Girl (jaa, jag vet att jag är oerhört tjejig, men det finns ju en anledning!)). Sen ska jag sova, och efter det är det dags för skolan igen. Men man måste ju bara älska vårterminen, då det bara är fem veckor till nästa lov.


Torsdagkvällen var sjukt trevligt, inte haft så roligt på länge. Det tackar man för! Fredagen spenderade jag med Helene, självklart oerhört roligt, har alltid roligt med den människan (hoppas bara Du vet det, Helene!). Lördag var tråkig, jag gjorde absolut ingenting, vilket kändes lite trist. Men vad sjutton. Idag har varit bra. Jag har varit i stan och köpt diadem och solglasögon, och tog en snabbfika med Oscar (aka, jag tog en kopp mango-te, och han tog en kopp av sin bästa vän latten). Väldigt trevligt!

Och nu så fortsätter söndagkvällen som den gör varje vecka; långsam, seg, lite ångestfylld inför kommande veckan och speciellt morgondagens kamp att ta sig upp, och ännu lite mer seg.

Hjärtligaste!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linnéa

hiihihihi

PUSS!

2009-03-01 @ 20:14:47
URL: http://vemkundeana.blogspot.com
Skrevs av: Hi-Expod

JAG VILL HA SOMMAR :D:D

2009-03-02 @ 00:04:25
URL: http://hi-expod.blogspot.com
Skrevs av: Emy

GOSSIP GIRL! <3 Vilken fin design du har på bloggen, förresten (:

2009-03-02 @ 17:59:24
URL: http://brokenvow.blogg.se/
Skrevs av: Anonym

:D Jag har alltid väldans med KUL när jag är med dig vettu!!!! :D och jaaaaa torsdags va grymt me trevligt! <3 löv på dig!

2009-03-02 @ 19:10:46

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com