Man blir alldeles varm i hjärtat...

2009-09-22 @ 14:57:39
... när man spenderar en regnig dag med att rensa bland alla saker som bara ligger och skräpar. Och så hittar man ett gammalt skrivblock, och så står det massa vackerheter på baksidan, som ens underbara vänner skrivit.



Jag har aldrig sett på mig själv som "flickan från ovan", men en sak vet jag att jag är; Lyckligt lottad. Jag är så otroligt lyckligt lottad, som har så underbara vänner.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Julia

sv: Ja typ 350 på monki ._. gah



jag tycker att det är fint att man har så mysiga vänner<3



2009-09-22 @ 21:26:27
URL: http://littlemissinteresting.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com