Snart är det över!

2010-12-06 @ 00:21:01
Nu går det verkligen framåt. Skickade precis in min sista skriftliga spanska-uppgift, och det var verkligen på tiden, då den var ungefär en och en halv vecka sen. Det var verkligen inte okej. Jag hoppas det inte blir några större problem för det. Men jag kan ju alltid trösta mig med att jag inte var ensam med att inte ha lämnat in den i tid. Och jag fick otroligt mycket hjälp av min syster, och nu är jag skyldig henne flera gånger om. Det var verkligen jättesnällt av henne, då hon också har jättemycket att göra. Men jag ska börja med att betala tillbaka på en gång, genom att passa syskonbarnen imorgon så hon får plugga i lugn och ro.  

Men den är i alla fall inne nu, min muntliga presentation är redo, jag ska bara öva på den. Enligt min syster har jag bra uttal, och jag låter tydligen spansk. Vilket jag verkligen inte kan säga att jag vet någonting om. Men så länge det är förståeligt och bra så är jag nöjd.

Så muntliga på tisdag, vilket borde gå bra, och sen en hel vecka att bara koncentrera mig på sista tentan. Jättejättejätteskönt. Och jag är så lättad just nu att jag sitter och är allmänt gråtfärdig. Vilket jag har känt mig i veckor, så det märks verkligen att hela jag har varit på helspänn. Men snart så kommer jag kunna blogga om något helt annat än mina studier, och det blir väl kul?! :D 

/Louise

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com