Sp på Su = stress

2010-12-01 @ 20:26:11
Det är så mitt liv ser ut just nu. Det känns som att allt jag är, är studier. Tänker, äter och andas plugg och stress. Jag har till och med kommit på mig själv med att svara "sådär" när folk frågar hur jag mår. Men grejen är ju den att jag är bara stressad. Egentligen mår jag ju prima!

Men nu har jag bara två veckor kvar. Jag har tre skriftliga inlämningsuppgifter som ska vara inne imorgon och på fredag, en muntlig presentation på tisdag samt min sista tenta onsdagen 15e december. Om det går åt skogen behöver jag ju göra omtenta i mitten av januri, men det är negativt tänkande, så låt oss säga att jag klarar tentan, haha. Då är det ju faktiskt bara så att jag har två veckor kvar, sen är jag ledig ända in i slutet av januari! Och det blir en välbehövd paus. För just nu försöker jag plugga varje ledig timme jag har, och man blir helt utmattad av det.

Men som det ser ut nu så ska jag skriva så mycket på mina skriftliga uppgifter som möjligt ikväll, även om jag måste sitta halva natten. För jag Måste få det gjort. Men jag hoppas det går bra. Jag har fått tips av Emil på en bra verb-böjarsida på internet, som borde hjälpa mig en hel del.

Men det är bäst att jag fortsätter nu. Önska mig lycka till, och ha det underbart!
<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com