Luftigt och skönt

2010-02-03 @ 14:15:42
Idag har jag varit utomhus, för första gången på en vecka. Nej förresten, jag stod 10 minuter på min balkong i måndags. Men annars var det första gången idag. Det var väldigt skönt, jag kände mig så levande. Och det krävs verkligen en veckas magsjuka för att man ska uppskatta de små sakerna. Jag känner mig nykär i all mat jag ser, jag blev överlycklig över att få sätta på mig jeans och sminka mig och ha mig i morse, jag tyckte det var oerhört trevligt med rusningstrafiken, osv. Men man ska väl uppskatta livets alla små saker? :)

Ikväll ska jag till Bagarmossen och öva extra på en låt till musikalen. Yay. Två kvällar i rad! Jag ser det som kompensation för att jag missade musikalen i torsdags.
Sweet!

<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com