Onsdag

2010-02-10 @ 09:24:17
Klockan är nu 9.20 på morgonen. Jag har varit vaken i 2½ timme, och jag är så sjukt rastlös. Vad ska det bli av resten av dagen?! Herregud..

Funderar på att ta en sväng till IKEA, ska köpa en skohylla och lite ramar. Möjligtvis något mer, men typ.
Och angående det här med skohyllan; Jag har aldrig tyckt att jag är särskilt tjejig, och måste ha en massa skor och så vidare. Aldrig har jag tyckt det. Men ack, så jag bedrog mig. Rensade lite bland mina grejor, och det är galet vad med skor jag har. Och jag vill få ordning och inte bara ha allting liggandes huller om buller. Så vad passar då bättre än att ställa in en skohylla i min garderob? Succé, säger jag!

Jag känner dock inte för att åka till IKEA själv. Det är så stort och.. ja, faktiskt lite småtråkigt själv. Så om någon vill följa med mig, hör av er, om ni hinner se det här innan dagen är slut, hoho.

Hörs och känns
<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com