Fredag 11 juni

2010-06-11 @ 17:59:56
Jag har sagt det förr, och jag säger det igen; jag är helkass på att vara aktiv på bloggen. Men jag lider inte alltför mycket.

Såå.. Vad har hänt.. I lite korta drag har jag iaf:
  • Druckit vin och haft en myskväll med Ami
  • Firat Gabriella och Maria
  • Firat Jessica på stundenten
  • Fått min första lön från Konsum
  • Tagit årets första dopp
  • Fått borrelia (Vaccinera er, håll koll efter fästingar, och håll koll på fästingbett!)
  • Njutit av det fina sällskapet man har med alla underbara vänner
Och på den vägen är det. Har säkert glömt en massa, men så är det!
Ta hand om er.

<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com