Uppdatering

2010-03-03 @ 23:06:19
Jag har inte uppdaterat på... länge. Men helt ärlig tycker jag inte det har hänt så mycket. Jag har börjat praktisera på Konsum, det har jag gjort. Det går... ja, det går, men jag kan ju inte påstå att det är det roligaste gratisjobbet. Och det är så sjukt fysiskt, så jag kommer hem och däckar typ varje dag (därav den dåliga uppdateringen). Jobbar 30 timmar i veckan, så jag är dock ledig på torsdagar. Och gissa vad - imorgon är det torsdag! Så gott jag ska sova!! :D

Men förutom praktiken har jag varit på Ikea (köpte galgar, ramar, en lampa m m. Lite smått och gott.), musikalat mig, träffat underbara vänner, saknat underbara vänner som jag inte träffat. Och tro det eller ej, men på två och en halv vecka har jag inte gjort mer än så.

Men något jag ska göra nu, det är att sova. För imorgon ska jag till frisören (ska bara toppa), sen på kvällen blir det Wallmans med familjen. Det ni! :D

<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com