Ons 2010-11-17

2010-11-17 @ 10:58:37
Onsdag = inga lektioner på SU. Vilket är skönt! För jag har desto mer att plugga hemma. Har två skrivuppgifter att göra klart, helst så snart som möjligt. De är ganska kluriga dock, är inte ens riktigt säker på om jag vet vad jag ska göra. Men det ordnar sig nog. Jag är bara glad att jag kan sitta hemma och plugga nu. Behövde jag en dator förut var jag tvungen att lägga tid och energi på att åka till skolan för att plugga. Men jag pluggar mycket bättre hemma. När jag inte sitter och bloggar så klart! Höhö...

Jag satte för övrigt upp min nyinköpta stjärna i fönstret igår. Men jag ska försöka hålla mig från att tända den förrän 1a advent. Bara en och en halv vecka, det borde jag klara tycker jag. Jag ska nog försöka baka lite lussebullar eller något liknande till dess. Mys!
Jag tycker för övrigt att det borde komma lite mer snö snart. Det är ju som sagt bara en och en halv vecka kvar till advent. Men naturen gör ju lite som den vill, det har man ju lärt sig nu.


Idag ska förresten fina Katinka och jag gå och se Harry Potter! Det ska bli riktigt kul, fast det kommer nog bli sent hem sen. Men det är det värt. Helt klart!

Men nu ska jag försöka engagera mig lite i mitt skolarbete. Ta hand om er!

<3


Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com