Tors 7 april

2011-04-07 @ 14:10:09
Den veckan började så bra, och egentligen är den fortfarande ganska lugn. Jag läste ut min bok igår kväll, och tänkte att jag hade hela dagen på mig att skriva min recension. Men jag var tvungen att dra mig till Farsta, för att bl a gå till banken. Men sen så insåg jag även att jag inte hade resten av kvällen på mig heller. Musikal ikväll. Och även om det är kul i sig, så känner jag mig så himla disträ och inte alls engagerad och peppad.

Och min syster har mått riktigt dåligt på sistone, och igår åkte hon in till sjukhuset, då de misstänkte att hon kunde ha en blodpropp i lungan, alternativt lunginflammation. Och det faktum att hon är gravid gör inte det hela bättre. Så jag kan ju liksom inte låta bli att tänka på annat än skolan ibland. Inte undra på att jag är lite tankspridd just nu. Jag hoppas bara hon mår bättre snart, utan att det blir några problem.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com