Mån 19 december

2011-12-19 @ 12:49:57
Hej kompisar!

Nu är jag äntligen hemma i Stockholm. Vi åkte i fredags efter vår avslutning (där jag för övrigt sjöng! Det var kul, men jäkligt nervöst så jag hakade mig lite. Men sånt händer!), och vi var hemma runt halv fem på fredag eftermiddagen, och jag i princip somnade i soffan så fort jag lade mig ner.

I lördags åkte jag till Farsta och klippte mig lite grann, bara fixade till. Sedan åkte jag och min syster hem till mig och vi satt i soffan och kollade på film och slappade och hade en syster-mys-dag. Välbehövt, jag har saknat min syster.

Igår var jag bara hemma och hjälpa mamma och pappa att möblera om och montera deras nya matbord. Kändes skönt att arbeta lite fysiskt utan att behöva tänka så mycket.

Och idag har jag bara slappat järnet hittills, men om ett par timmar ska jag ta mig in till stan och träffa Simone. Wihoo!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com