Mån 2011-02-07

2011-02-07 @ 16:25:39
En snabb uppdatering om helgen:

Fredag:
- Jag blev utsatt för min första FaceRape, vilket iofs var lite kul.
- Träffade Jessica, mys mys
- Bowlade med Tove, Josse och tre killar som jag tror hette Tobbe, Skogis och Fippe (ehmn.. ja..)?
- Festade i Farsta, och det var väldigt KONSTIGT men ganska kul.

Lördag:
- Efter ca tre timmars sömn åkte jag till Helene där det var chillirill hela dagen och kvällen, med alla fina tjejkompisar som kom allteftersom.

Söndag:
- Tog en promenad i solskenet med mor, far, syster med sambo och deras två barn vid Farsta, som avslutades med fika.
- Belönade mig för min aktiva helg med att agera lealös i soffan resten av kvällen.

Det var en bra helg. Lite av allt.
Det tackar man för!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com