Sön 10 juli

2011-07-10 @ 13:33:41
Natt mellan fredag och lördag är som sagt min lediga natt från jobbet. Så i fredags åkte jag till Simone för en underbart trevlig middag med henne, Tove och Jessica. Det var god mat, god dricka och fint sällskap. Senare åkte jag och Simone till Trädgården för att möta upp Linnéa och Niclas. Även Niclas vänner kom lite senare. Och jag hade riktigt riktigt roligt! Vi dansade, pratade och spelade boule.

Igår var det dock väldigt segt efter jag inte riktigt fått de timmarnas sömn jag behöver. Jag hade dessutom riktigt ont i magen och fruktansvärt ont i nacken som har hållt i sig i flera dagar, och fortfarande sitter i. Så när jag skulle till jobbet så var jag riktigt opepp. Jag missade dessutom min buss och eftersom bussarna inte går så ofta på natten var jag tvungen att skynda mig från centralen till Östermalm, vilket  jag inte var så pigg på. Min iPod slutade även fungera (men det verkar ordna sig. Hoppas jag..) och jag kände mig allmänt sjuk, öm, ensam och ledsen ungefär. Så igår var inget roligt helt enkelt. Jag hoppas bara att nackvärken släpper snart för det gör riktigt ont.

Idag däremot är en ganska lugn dag. Jag sitter med min fina systerson och tittar på barnprogram. Han är ganska enkel att passa, för han är så lugn och snäll. Och så oerhört söt! Mysigt värre.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com