Tis 12 juli

2011-07-12 @ 22:43:53
Det är så grymt jobbigt att vara högst upp på en reservlista. Innan var jag ganska lugn, för då var det ju ändå folk som skulle komma in före mig. Men nu krävs det bara att en enda person ska tacka nej, så är jag inne i Bjärnum. Och jag vill så mycket så jag nästan mår illa när jag tänker på det. En enda person...

Jaja, igår var jag i alla fall hos Linnéa och Niclas med Simone, Fredrik och Erik och vi åt middag, tittade på första delen av sista Harry Potter-filmen, och imorgon är det allra sista delen som gäller på bio! Ska bli spännande. Har lite ångest dock, jag har ju varit Potter-nörd halva livet. Men det ska bli awesome! Jag hoppas dock jag hinner hem efter filmen, för jag vet inte om jag orkar gå omkring i stan tills jag börjar jobbet. Men det tar jag där och då!

Tjohej

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com