Midsommarafton - fre 24 juni

2011-06-24 @ 10:53:42
Glad midsommar, allesammans!

Klockan är snart elva på förmiddagen och jag väntar ivrigt på att midsommarfirandet ska komma igång. Det kommer lite härligt folk hit till Sköndal, och förhoppningsvis blir det riktigt bra med lite grillat, potäter, gott att dricka, kubb, lekar och skratt i massor. Förhoppningsvis. Men jag har i alla fall en riktigt bra känsla. Simone kommer om någon timme eller så, och ska vara med och förbereda. Det hela är ju både hennes och mitt påhitt.

Jag borde dock gå ner i källaren och leta efter kubb, och städa, och duscha, och göra mig fin. Äsch, jag är alltid dåligt ute i tid, men klarar mig ändå. Jag känner mig inte överdrivet överambitiös idag i alla fall. Jag vill bara ha jäkligt roligt, och det ska det bli!

Ha en underbar midsommar!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com