Sön 5 juni

2011-06-05 @ 20:54:45
Jag brände mig ganska fint på ena sidan av kroppen igår, och idag är min ena axel knallröd. Men turligt nog gör det inte alls lika ont som det ser ut att göra. Och förhoppningsvis lägger det sig ganska snart.

Idag har jag varit i Orhem mest hela dagen. Gick dit med pappa för att gräva lite på kolonilotten men lyckades även få in en fika med Katinka och Simone. Katinka är ju hemma en vecka från sitt liv i London, och det var riktigt mys att träffas. Likaså igår kväll då vi blev bjuda på middag hos Katinka. Det blev mycket fint folk, roliga lekar och skratt.

Håller även på att rensa igenom bilderna på min mobil, så nu kommer lite bilder. Vissa är ganska suddiga, men det blir nog bra ändå.


Göteborg


Sköndal


Öland

Sista musikalrepet


Blommor från Kolonilotten


Middag hos Simone + mina gudomligt goda morotsmuffins

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com