Tor... nej. Fre 10 juni

2011-06-10 @ 01:19:52
Jag kom hem för bara en liten stund sen. Jag har varit på Gröna Lund med Simone, Fredrik och hans vän Erik och sett Bryan Adams! Helt otroligt! Jag blev så inspirerad och motiverad och allt var det heter. Och trots att Adams var bland det grymmaste ever så är det verkligen inte det största den här kvällen! Det största är... JAG SÅG MARKOOLIO!

Nej, skämt å sido. Jag har blivit antagen till Markaryds folkhögskola! Vilket är en förberedande linje till den i Bjärnum, men än dock, det är skitbra! DESSUTOM är jag RESERV till Bjärnum, så det är ÄNNU bättre. Och jag är fortfarande reserv till Öland. Så nu slipper jag Sunbyberg, jag kommer iväg i höst och jag har en sån självförtroende boost just nu att jag inte vet hur jag ska kunna sova. Men sova kan man göra när man är död!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com