Tors 30 juni

2011-06-30 @ 06:26:56
Jag är nyss hemkommen från jobbet, och jag är oförskämt pigg för att bara ha sovit tre-fyra timmar igår morse och en halvtimme innan jobbet. Det kommer nog ikapp mig snart, men än så länge kan jag ju sitta här och knapra på min natt/morgonsmörgås. Igår var första natten på jobbet och det kändes hur bajsigt som helst. Kände mig allmänt malplacerad och ångestfylld, ungfär. Jag går på Östermalm där jag aldrig bruka vara, så jag är helt förvirrad kan jag tala om! Men förhoppningsvis lär jag mig nåt.

Men i förrigår... igår/idag.. Fan, två nätter och alla dagar har redan blandat ihop sig.. Hur som helst, på TISDAGEN var jag med Jessica, Julia och Simone och sola-badade på en liten klippa i Orhem. Det var för molnigt för att någon av oss skulle vara riktigt nöjd, men det var mysigt ändå. På ONSDAGEN sola-badade jag och Simone på en klippa vid flaten. Görvarmt, men superskönt. Betydligt varmare i Flaten än i Drevviken. Men mest av allt var jag bara supertrött. När jag låg och sov efter min första jobbnatt så tog det tre timmar, sen ringde det några telefonförsäljare. Och jag brukar inte svara i telefon när jag sover (säger ju sig självt..) så det fick ringa. Fem gånger. På en halvtimme! Samma nummer, samma idioter! De två sista gångerna svarade jag för att lägga på direkt, så de kanske fattade piken till slut. Men vid det laget önskade jag nästan att de hade ringt en gång till för att få skälla lite på dem. Så nu ska telefonerna ställas in på ljuslöst. För annars kommer jag med största sannolikhet få en till sån där otrevlig morgon som jag inte vill ha. Men nu ska jag sova lite, för så länge det är fint väder tänker jag sola-bada varje dag så länge orken och tiden finns, så jag måste komma upp NÅN gång imorgon.

Förresten köpte jag ett fint gult nagellack idag. Igår... ni hajar.. Simone ville att jag skulle lägga upp en bild på bloggen, men det har inte hunnits vid. Och jag får se om jag gört imorgon, just nu är mina naglar gråa av handskarna och trycksvärta. charmigt värre. Men men, nu ska det sovas!

Tjipp haj!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com