Hur mycket värmer solen?

2011-03-11 @ 12:21:58
Jo, det ska jag tala om för er.

Svaret är: tillräckligt mycket för att jag ska kunna sitta ute på balkongen, i linne och ändå svettas lite grann. Till och med så pass mycket att jag redan nu kunnat påbörja min "Ska ha lite färg till sommaren"-utmaning, jag givit mig själv, och hala upp linnet och sola magen. Det är inte ens särskilt kallt när det kommer förbi en vind. Utan bara så där härligt svalkande. Jag sitter till och med och bloggar på balkongen, mitt i solningen! Härligt värre!

Så jag älskar lediga, soliga dagar.

Och inte nog med det, jag har på en gammal "Absolute Sommar" från 1996 eller något sånt, som gör att jag näsan börjar tro att det är sommar, när jag sluter ögonen några minuter.

Jag njuter. Hoppas ni också gör det.

Peace!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

FÅR JAG KOMMA OCH BO MED DIG PÅ DIN BALKONG?!

2011-03-11 @ 16:19:24
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com