Lör 12 mars

2011-03-12 @ 12:55:12
Jag har egentligen jättebråttom iväg, men jag kände mig bara tvungen att skriva att jag hade en så sjukt rolig kväll igår. Det fanns absolut ingenting som var det minsta tråkigt med gårdagskvällen.

Åkte iväg och träffade Tove och Josefine, och deras vänner på Viking, men jag hann bara vara där en tio minuter innan jag och Tove åkte vidare. Vi mötte upp Ragnar, och drog vidare till lite musikalfolk som var på The Regents Pub. Det skönaste stället! En engelsk pub, där de i baren inte pratar svenska. Wonderful! Det fanns en scen och en gitarr, så självklart kunde vi musik-nördar inte hålla oss borta. Matilda, jag och Tove spelade, och det var bland det roligaste jag gjort på länge. Gosh, helt galet vad jag älskar det där! Men där var min pub-debut, haha!

Nej men oj oj oj, så roligt det var. Och alla härliga människor. Lovelovelovelove!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Tove

Lots of love awesomeness!! <3

2011-03-13 @ 09:03:11
URL: http://Tovlov.soclog.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com