Lör 26 mars

2011-03-26 @ 15:09:18
Igår hade jag en lugn kväll hemma, vilket var jätteskönt. Jag blev lite övertrött/uttråkad ett tag, men jag gick och lade mig och somnade ganska snabbt istället, haha! Vilket resulterade i att jag vaknade strax före nio idag. Det är väldigt intressant att ha en sån "normal" dygnsrytm, även när man är ledig. Det har jag inte haft på väldigt länge. Men jag måste säga att det är ganska skönt, man får så himla mycket gjort, när man väl bestämmer sig för't!

Och idag ska jag iväg på Togafest! Det ni! Det ska bli riktigt kul. Jag hoppas bara att min "toga" av ett enkelt lakan funkar bra. Jag tror att den är okej, men det största problemet är att vita lakan är lätt genomskinliga. Men det går att ordna, det med!

Det blir nog kul hur som helst! Det kanske kommer någon bild efter kvällen. Återstår att se. Men ha en trevlig helg!

Peace!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com