Mån 14 mars

2011-03-14 @ 19:37:00
Kan fortsätta med att berätta om helgen.

I lördags blev Jessica, som fyllt 20 i veckan, firad. Det blev middag, vin och härligt sällskap hos henne, innan vi till slut tog oss till Underbara Bar. Och dit kom även Sïmone, Linnéa, Helen och Erika, vilket var väldigt trevligt! Träffade nästan alla mina bästa vänner på en och samma helg, kunde inte bli bättre! Underbara Bar var riktigt roligt, men till slut blev jag så himla slut att jag kilade hemåt, och somnade väldigt tungt.

Söndag hade blivit awesome, men... det blev den inte. Det hela resulterade i att jag inte kunde träffa Simone, jag fick panikångest, och satt och försökte stirra mina läxor till döds, innan jag insåg att det inte fungerade. Istället ställde jag mig frågan "Vad händer om jag skiter i en delkurs?". För lingvistiken och syntax och allt vad det är tar kål på mig, och jag vill inte ens ta i den med tång! Så jag ska se vad jag kan göra för att klara den här terminen utan att gå in i väggen.

Så idag vaknade jag och var helt bläää, både för att jag tror jag börjar bli förkyld, och på grund av plugget. Men som tur var så hade mina klasskompisar inte heller varit särskilt bra på att göra läxorna, och hur hemskt det än låter så var det lite uppmuntrande, att man inte var själv! Dessutom är de så härligt roliga, så det piggade upp mig ganska mycket.

Och imorgon är det inga lektioner, så ikväll känns det bra. Imorgon kväll känner jag mig nog inte lika glad, haha. Ni får vara beredda på att mitt humör pendlar i takt med mina lektioner och läxor. För det här är inte kul längre!

Tjo flöjt!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com