Tors 17 mars - St Patrick's Day

2011-03-17 @ 11:30:54
Först och främst måste jag som engelskastudent påminna alla om att idag är det Saint Patrick's Day! På med de gröna kläderna, vetja!

Och sen kan jag säga att jag är fortfarande ganska seg. Men jag ska städa lite till, och sen ska jag försöka ta mig ut på en lugn promenad. Och så ska jag nog passa på att lunka förbi apoteket för att köpa lite vitaminer. Känns som att det kan behövas.

Och gissa vem som gick upp kl 9 idag, även fast hon inte har några planer? Just ja, Lussan, Lojsan, Lisa liten, lilla jag. Så tidigt har jag inte gått upp på en ledig dag på länge. Men jag gick förvisso och lade mig betydligt tidigare än jag gjort på väldigt länge. Så det är lite skönt faktiskt. Man får en massa gjort i alla fall. Vilket är bra, för det behövs i mitt bombnedslag till rum.

Men idag är det musikal. Jag hoppas att det blir riktigt roligt, för jag behöver lite kuligheter ikväll.

Tjo hej så länge!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Ja, Christofer sa samma sak - att det var väldigt givande och då fick jag syn på en strimma hopp och kände att fan, jag kanske kan fixa det här! Nu jävlar kör vi 120 och ger allt och skiter det sig så får jag ta kampen då på nåt sätt! :) Pepp på oss! och vet du, vi är faktiskt inte dumma, vi behöver bara lite motivation och pepp och stöd för om man satsar allt så får man må hur jävla bra som helst nästa fredag kväll och framåt. Blir det omtenta då kanske man kan börja fundera men vafan. VI KLARAR DET HÄR!

2011-03-17 @ 23:05:21
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com