Tors 31 mars

2011-03-31 @ 14:46:32
Och idag fyller en av mina farbröder år! Haha


Igår kväll var jag iväg till min moster på syjunta. Det var jag, moster, mamma, syster, en kusin, mormor och gammelfaster. Hur trevligt som helst! Fast det var bara min syster som gjorde någonting inom sömnads-vägen. Min kusin bakade, och jag skrev uppsatts, de andra drack vin och snackade, haha. Men det var trevligt i alla fall. Och jag fick klart min uppsatts hyfsat snabbt. Men jag tror att den blev ganska dålig. Jag vet inte om det var för att jag halvlyssnade på de andra, om det var vinet, eller om jag helt enkelt inte orkade bry mig om ifall den blev lite dålig. Haha, så länge jag får godkänt kan jag inte klaga. Men det återstår att se!

Och för första gången vaknade jag och tänkte "vad sent jag vaknar, klockan är ju tjugo över nio!". Den tanken hade inte ens slagit mig för några månader sen, men jag har sagt det förr, och jag säger det igen - det är jätteskönt!

Om en liten stund ska jag gå och sätta på mig lite bättre kläder, för att sedan ta mig ner mot Skarpnäck. Jag måste låna en bok där, innan jag drar vidare till musikalen. Men biblioteket stänger en timme innan musikalen börjar, så jag har kommit på att jag ska ta mig tillfället i akt att köpa en glass och ta en lugn promenad, nu när det är så soligt ute. Väl behövd promenad! Eller så kanske jag ska ta mig en långpromenad, och ge mig ut redan nu och gå ända hemifrån? Hm, lite lätt lockande, måste jag säga. Ska se hur jag gör. Jag tar't som det kommer!

Tjenixen!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com