Uppe med tuppen

2011-03-25 @ 09:00:15
Eller kanske inte. Men jag hade tänkt att gå upp runt tio idag, bara för att jag kan, för min tenta börjar inte förrän kl 14. Men jag vaknade klockan åtta och var klarvaken. Men jag insåg då att det är faktiskt himla skönt att gå upp tidigt när man ska iväg sent, för då hinner man med så mycket saker man måste och inte måste göra. Jag har till exempel deklarerat, ätit frukost, köpt tågbiljett, betalat telefonräkningen. Och jag har inte ens varit vaken en timma! Men det känns som sagt ganska skönt, för man kan bara ta allt i exakt den takt man vill.

Men angående tågbiljetterna - Den 14 april åker jag till Göteborg och hänger med Simone, tills vi tillsammans åker tillbaka till hufvudstaden den 19e. Det ska bli så otroligt roligt, både att få komma iväg och självklart att få träffa Simone! Och turligt nog har det hittats billiga biljetter också! 282 kr, tur och retur, med tåg. Det kallar jag ett bra köp!

Hej så länge!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Samma här! Vaknade typ kvart över åtta och trodde verkligen att jag skulle ligga kvar ett bra tag, men icke. Jag gick upp käkade frukost och knäppte på datorn direkt. Men fanken vad mycket du har hunnit med. Hurtbulle,haha!



Helt jäkla AWESOME att det är mindre än tre veckor kvar tills du kommer :D!!! Btw, nu har jag uppdaterat lite om kursen på min blogg... om det nu är nåt nytt info för dig, vet jag inte, hehe. Men iaf ;). Pussinuss <3

2011-03-25 @ 11:02:29
URL: http://http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com