Sön 15 maj

2011-05-15 @ 19:21:56
I fredags hade jag lite kalas. Det blev middag, mys, Underbara Bar och en hel drös med fina vänner och jag tackar så hjärligt för alltihop! Jag hade otroligt roligt.

Igår var det lördag och jag gjorde i princip ingenting. Pluggade lite, sen kollade jag på Eurovision Song Contest, för jag är en sån ESC-nörd och jag älskar det! Och det gick ju riktigt bra! Trea, det är ju ändå bästa placeringen sen 1999 då Sverige vann! Så det är ju super.

Och idag är det söndag. Latsöndag. Sov sjukt länge, och har bara slappat sen dess. Och egentligen ska jag åka till Ålsta imorgon för intagningsprov, men jag är inte det minsta redo. Har inte ens några biljetter. Vad tänker jag på egentligen? Men det ordnar sig! Sista minuter, kan man ju alltid hoppas på, hehe.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com