Tors 24 november

2011-11-24 @ 11:16:49
Herregud, tänk att det snart är december. Och imorse gick jag till fikat utan jacka. Vart är kylan och snön? Den borde ha tittat fram lite grann i alla fall. Tänk så fort tiden går. 

Och vet ni vad? Idag skulle jag börjat klockan tio, och så knatar jag upp till fikat vid halv tio för att få reda på att jag börjar klockan ett. Uää, jag hade därmed kunnat sova lite längre. Nedrans liksom. Men men, vad ska man göra. Jag sov i alla fall väldigt gott inatt, hela natten igenom och jag kom upp väl imorse, och jag känner mig ganska fin idag, och jag är pigg och glad. Så... waay. 

Och på tal om fin! I måndags hade vi fotografering med klassen inför vår Vinterrevy-affisch, och åhhh vad fina alla var! Bilderna blev jättefina, och alla var så glada och otroligt vackra! Man blir nästan lite stolt över att gå i en klass med såna vackra människor, utanpå och inuti. Härligt värre, det kommer blir awesome, både affischen och föreställningen.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com