Sön 16 oktober

2011-10-16 @ 20:09:20
Grease var riktigt bra, och det var väldigt skönt och roligt att komma iväg hela klassen och bara göra någonting annat, och bara ha roligt och få ta emot lite nöje. Så fredagen var riktigt härlig. När vi kom hem festade de flesta andra, men jag var så trött så jag tog en kopp te och gick och lade mig, vilket var välbehövt.

Igår var jag ute på en långpromenad, 6,2 kilometer. Jag pratade med mamma hela vägen, och det tog drygt en timme. Det var ett välbehövt och väldigt trevligt samtal. Sedan mitt på dagen minns jag faktiskt inte riktigt vad jag gjorde. Det är så fascinerande här, alla dagar smälter samman, så om någon frågar mig vad jag gjorde igår minns jag knappt. På så vis är det tur för min egen skull att jag bloggar, hehe. Men jag tror inte något speciellt hände igår, för då hade jag nog kommit ihåg det. Men på kvällen satt vi några stycken och bara pratade, tog ett glas vin och hade hur trevligt som helst. Inget festande, utan bara allmänt mys.

Idag vaknade jag däremot på helt fel sida. Eller jag har känt att det sakta men säkert har byggts upp. Men jag är så trött och stel, och jag känner mig inte utvilad så jag blir grinig och ledsen istället. Jag har till och med hemlängtan, bara för att få komma iväg och vila upp mig. Men jag tog en till långpromenad idag och tog en tur mitt ute i skogen. Och solen sken genom träden och det var helt ärligt den vackraste promenaden jag varit på. Och så hade jag så klart ingen kamera med mig! Så typiskt. Men det var så vackert så jag nästan började gråta ibland, hehe. Hur som haver, när jag kom tillbaka så städade jag, för jag kände att jag behövde hålla mig sysselsatt. Sedan vilade jag, sen var det gofika, sen hjälpte min granne mig att möblera om i mitt rum, så det blev lite omväxling. Väldigt bra blev det. Sen spelade vi tv-spel, lagade mat och nu ska vi in i köket och ha filmkväll, precis som varje söndag kväll. Ikväll är det Footloose som rullar. Wiho!

Hej så länge!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linnea

Hej Louise! Så fint att läsa om dina påhitt :-) saknar dock

Lite bilder här och där! och en ny video på när du sjunger- har ungefär lyssnar sönder den där du och Helene sjunger i ditt vardagsrum - den är så fin! Puss på dig!

2011-10-17 @ 12:40:03
URL: http://linneakarlgren.devote.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com