Tis 4 oktober

2011-10-04 @ 19:20:57
Först och främst: Grattis till min fina kusin Mimmi som fyller år idag!


Och sen.. Ja, jag har egentligen inte så mycket att säga. I söndags tog jag det lugnt, i måndags åkte jag hem till Markaryd och pga av kaoset i Stockholm så lämnade vi centralen en timma sent. Men det gick bra annars. Och idag har det bara varit skola som vanligt. Sång och sång har stått på schemat idag. Imorgon är det både drama, dans och sång. Gud, så tråkigt jag har det på jobbet.

Not!

Men om jag bara ska slänga ur mig det som rullar i hjärnan så är det en fundering; varför håller jag tillbaka? Jag inbillar mig att jag ger 100%, och jag gör rätt och jag gör det snyggt. Men jag ger inte allt jag har. Jag tar inte ut mig på dansen, jag når inte ut på sången och jag öppnar mig inte på dramat. Jag tycker jag gör gott så kan, men i verkligheten står jag och mesar på 30%. Och jag vet inte hur jag ska tänka eller gå tillväga för att bara släppa allt vad blockeringar och spärrar heter. Och det är inte så att det jag gör blir dåligt, men jag kommer helt enkelt inte ut hela vägen. Så här har det dessutom varit länge, om inte alltid, så varför? Jag förstår inte vad jag gör. Varför ska jag hämma mig? Jag känner mig omtyckt, jag känner mig ganska duktig, och jag är ju här för att lära mig. Varför kan jag inte bara tillåta mig själv att köra fullt ut och lära mig därifrån? Spärrar går ju åt båda hållen, både när det gäller att ge och att ta. Men som jag ser det är det detta som är bli min störta utmaning - att tillåta mig själv att ta plats.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com