Mån 19 september

2011-09-19 @ 21:38:37
Oj oj, idag är lite jobbig. Eller ikväll.. Eller alltså.. ja. Så här är det. Jag har faktiskt lite hemlängtan. Inte så där att "åhhh vad jag vill hem, jag vill inte vara här", för det är fel. Så är det inte. Det är mer åt det hållet att "guuuud så mysigt det vore att åka hem och bara mysa med familj och vänner lite grann". Och igår skypade jag med Simone i nästan två timmar (jag tror det är vår inbyggda minimumtid när vi pratas vid..), och idag fick jag världens finaste brev från världens finaste Helene! Jisses så glad jag blev, kan man ju säga! Jag hade inte förväntat mig någon post alls, ungefär. Och jag har fått två vykort och ett brev! Helene hade även skickat med en jättesöt bild, som jag måste hitta en fin plats åt. Den ska synas!

Jag är dessutom nyss hemkommen från ett av de andra internaten, som heter Svalgården, där det har ätits tårta och tittats på Idol och sjungits för Christine i min klass, som fyller år idag. Det var riktigt mysigt, men jag var så himla trött, så jag kände att jag behövde gå hem och ta det lugnt. Så nu ska jag dricka mitt te, ta en liten dusch och sedan sova. Fast jag borde öva lite på mina låtar som jag ska sjunga imorgon. Yikes... Jag är så fruktansvärt oförberedd denna veckan. Inte ok. Men det ska bli bättring! Jag börjar ju känna mig riktigt frisk, även i halsen (bara lite korvigt kvar), så nu finns det nästan inget som håller mig tillbaka längre! Superskönt!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Glädjetårar i ögonen över att du blev glad! :D

2011-09-20 @ 09:28:17
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com